Vandaag was mijn zus(je) jarig. Ze had niet veel wensen, maar een bijdrage voor het een of het ander was gewenst.
Zomaar geld geven, is niet zo leuk. Maar verstopt in een schattig vogelhuisje..... goed idee!
Geïnspireerd op de vele vogeltjes die op blogs langskomen, een goed gevuld huisje!


Geen opmerkingen:
Een reactie posten